MapleStory Finger Point

torsdag 12 augusti 2010

Pizza Time

Klockan är nu ungefär halv tre och jag och micca ska ner och köpa pizza tror jag.
Igår såg vi på The Blind Side och även Sommaren Med Göran, riktigt bra filmer.

Dehär med Kissie förresten, vad tror ni om mina besökare kommer vara desamma
som igår. Jag kanske får lite nya läsare iaf eftersom dem hittat hit. Känns fortfarande lite konstigt
att folk har funnit min blogg. Dem enda som vet att jag har en blogg är dem från min facebook och hemsidan
LS8.se så hon måste ha sett mig därifrån? Alexandra om du läser detta, kommentera gärna hur du kom hit.
För jag är väldigt nyfiken!

wAngelSåhär såg man ut 2004 under sommaren.
Halvsystern färgade håret på mig och färgen skulle försvinna
efter ungefär en tvätt, men riktigt så blev det inte…
Snarare 4-5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar