MapleStory Finger Point

söndag 26 september 2010

Klippt äntligen :)

2

Nu har jag blivit klippt och om ca 2 timmar är det dags att stänga ner datorn för att få tränat lite.
Ska upp tidigt imorgon (04:20) och sedan iväg och jobba på Clas Ohlson igen, men det är nog inte
så långt kvar. För imorgon är det möte med min chef samt min SIUS Konsulent, då vi ska ha ett
avslutande möte. Vet inte riktigt vad som kommer sägas, men är extremt nyfiken om dem ska
klaga över mina val i livet eller om dem bara ska få fixat så jag får ett betyg osv.
Hade ju varit bra att få ett par fina ord ifrån hur jag har skött mig där.

Med att passa tider har jag iaf varit extremt duktig på men haft perioder
då jag har varit rätt mycket sjuk. Och jag är nästan aldrig sjuk så det var
lite jobbigt ett tag att jag var hemma var och varannan dag.

Nog om jobb, jag ska spendera mina sista minuter med att se serie med min bror (lovat minst 2 avsnitt).
Sedan skulle jag vilja prata med Elina lite innan jag ska sova. Men det blir nog inte ogjort iaf :)
Fan va jag har bloggat idag förresten, men det gillar väll ni? Tycker det är kul att folk har hittat
till kommentars länken och även frågelådan till vänster där man kan ställa vilka frågor som helst.
Har fått besvarat den frågan jag väl har fått. Testa ni också om ni vill och fråga mig nått där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar