MapleStory Finger Point

måndag 27 september 2010

Pirrigt som fan, hatar detta!

Jag har varit nervös för denna dagen sedan fredags.
Idag ska jag på möte med min chef och min SIUS Konsulent och vi ska ha
ett avslutande möte. Alla vuxna ser mitt nästa steg som ett sne steg och jag
tycker lite att det är upp till mig själv att begå mina egna steg och snesteg i livet.
Jag tror detta är rätt och därför gör jag detta. Jag ska flytta och det är snart punkt slut.
Och jag flyttar för min egna skull och för att jag ska må bra med min älskling.

Undra hur mötet kommer gå.. Fan va detta är pissigt.
Något helt annat nu, jag ska lämna blod idag tänkte jag.
Får se hur det går, men helst ska man inte anstränga sig överhuvudtaget.
Men jag hade inte velat skippa min träning, får se hur det går ikväll ska försöka iaf.
Man kan svimma som ett exempel då man bör vänta nån dag innan man börjar.
Testa skadar inte iaf, jag ska iaf iväg nu alldeles strax, ska bara fixa lite lunch
mat och sedan bär det iväg till Clas Ohlson. Hoppas jag får ta lastpallen.
För då kan man ju åka lite lasttruck hihi.

Hejdå sålänge och fråga mig gärna något i rutan till vänster.
Besvarar alla nya frågor som ställs :)

1 kommentar:

  1. Älskling det beslutet vi har tagit är helt upp till oss dom ska inte ens lägga sig i. Och om det skiter sig har vi i alla fall försökt. Jag älskar dig och tycker också detta känns rätt<3

    SvaraRadera