MapleStory Finger Point

onsdag 27 oktober 2010

Jag har idag mesta dels bara sovit bort dagen och vaknade strax efter klockan sex på kvällen.
Jag kunde som sagt inte somna och sedan satt jag och prata lite allvar med Elina på Skype.
Så vi är väll mer utav vänner än två personer som inte pratar med varandra.
Jag kände att jag är tvungen att vara hennes vän annars mister jag mitt
härliga gäng i Skype, eftersom våra samtal är dagliga och vi har verkligen
jätte kul på dagarna/kvällarna/nätterna. Så det kändes rätt skönt att få
det fixat. Och idag hörde jag en låt som passade in rätt bra för en person.
Länkar den inte men ni kan få en annan låt om ni vill :P

Denna låten är riktigt härlig :)

Btw något annat härligt var att se Carolines ord på hennes blogg.
Ungefär ett halvt inlägg där det stod en massa om mig och jag läste det med ett leende.
Som jag har skrivit innan har hon chattat med mig då jag varit ledsen.
Och fått mig att lugna ner mig för jag var nära på att gå ut på natten.
Fick frågan av Elina senare den natten “Vad tänkte du göra då?”
Det visste jag inte riktigt, men när jag har sagt så har det tidigare
varit ett sätt att försvinna. Men jag fick påminna mig hela tiden
att jag har lovat en sak som jag aldrig kommer bryta.
Så jag stannade såklart inne.

Nog om tråkigheter, min morfar kommer hem senare idag är det tänkt (onsdag).
Så dagarna kommer bli så mycket bättre för min del nu, för jag har börjat äta normalt också.
Har dock inte börjat med någon träning ännu men det kommer väll det med.
En sak i taget så blir allt så mycket bättre. Och jag vet att man inte ska
oroa sig såhär som jag har gjort de sista, men det är svårt att låta bli.
Tack för ditt senaste inlägg Caroline och tack för jag är *snyggjocke* Blinkar
Du är inte så pjokig du heller, som sagt för ett par dagar sedan fick du ju
höra från tre killar att du var söt. Så det kanske ligger något i det?
Vet att många tycker du är det, och du vet vad jag tycker.

Nu ska jag fortsätta Skype:a och hämta min kalla öl tror jag.

6 kommentarer:

  1. Skönt att du och Elina rett ut en del :)(Y)
    Kul att jag gör dig glad :)
    Hoppas ölen var god :P själv hatar jag öl :P ahhahah
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Vad kan denna speciella person vara då som låten passar så bra in på :P? och ja jag är alltid lika nyfiken x)

    SvaraRadera
  3. Vad kan denna speciella person vara då som låten passar så bra in på :P? och ja jag är alltid lika nyfiken x)

    SvaraRadera
  4. Vad kan denna speciella person vara då som låten passar så bra in på :P? och ja jag är alltid lika nyfiken x)

    SvaraRadera
  5. Vad kan denna speciella person vara då som låten passar så bra in på :P? och ja jag är alltid lika nyfiken x)

    SvaraRadera
  6. Vad kan denna speciella person vara då som låten passar så bra in på :P? och ja jag är alltid lika nyfiken x)

    SvaraRadera