MapleStory Finger Point

onsdag 27 oktober 2010

Nattens händelser & Dagens planer

Sångtexten på låten jag hade tänkt lägga upp hade varit opassande då den stämmer
in på Elina väldigt mycket. Så därför tog jag någon random låt jag gillar i förra inlägget.
Så där fick du förklaring på varför jag tog någon annan Evelina :P

Jag vakna runt halv tio pga ett gammalt alarm jag glömt stänga av.
Och jag somnade om efter ha stängt av det för tredjegången (tryckte nog på snooze alla gånger).
Sen ringde det på mobilen och jag prata en stund och sedan satte jag mig här.
Vakna med huvudvärk och jag vet inte om det har med att jag blev lite borta
utav den starkölen jag tog. Märkte iaf att jag spela riktigt dåligt inatt och
att allt bara snurra för mig ett tag. Tror det var brist på föda och vätska
sedan en starköl på det. Jävlar va gott det var, men fan va slatten var
äcklig, men så är det alltid på alla öl.

Jaja idag kommer Jonathan på eftermiddagen bestämde vi igår.
Så idag kommer jag få träffa honom igen, härligt värre.
Han är min bästa killkompis för er som undrar.
Och ser ut såhär:

IMAG0231

Jag bloggar antagligen senare igen men just nu har jag ont i huvudet och skulle behöva.
Cola eller något liknande, ah urk på burk hejsvejs sålänge. Och kram på Caroline :P

1 kommentar:

  1. Bara så du vet så är vatten och alvedon mer passade för att boka huvudvärken :) men tack för svaret på frågan =)

    SvaraRadera