MapleStory Finger Point

onsdag 27 oktober 2010

Nya planer för dagen *suck*

Planerna idag är ändrade, Jonathan kunde inte idag pga ett arbete i skolan.
Han trodde inte det skulle ta sådan tid så det blir att vi träffas nästa vecka istället.
Då han har sitt lov, och då kanske jag har fått lite mer i ordning i rummet igen.
Funderat ett par dagar nu om jag ska ta min belysning i mina skåp och sätta
under sängen så det lyser upp tufft, men jag är lite osäker.
Vill ju ha i skåpen också :P Får skaffa fler ljusslingor nu
till jul på Ö&B eller nått, dem brukar ha sånt.

För er som känner till filmen Gladiator, vet att låten är med där. Den ger ibland rysningar. Jävligt bra film om ni missat den!

Chattat en bra stund med Caroline på MSN nu och vi har pratat om allt möjligt.
Lite kul att jag fortfarande är med på hennes inlägg på hennes blogg ;) Det gillas!

Idag har jag fått i mig sen frukost och ska nog äta nått igen snart.
Men jag har också en fundering på att starta upp min hemsida igen.
Den där personliga som det står om mig och mina vänner (för de som vill vara med).
Tror den kan bli väldigt mycket mer utökad nu när det har gått ett tag sedan sist.
Uppdaterar er med mer info när jag har fått allt att funka med hemsideprogrammet.

1 kommentar:

  1. Får önska dig ljusslingorna i julklapp :P haha ^^

    SvaraRadera