MapleStory Finger Point

onsdag 27 oktober 2010

Mums på denna kvällen!

IMAG0414

Jag och min bror har nu sett på ett avsnitt av serien Naruto. Och under detta avsnittet mumsa jag i mig
lite utav det som är på kortet. Men jag kommer verkligen inte orka äta/dricka upp allt idag.

Jag ska nörda på skype och tinychat hela natten och vi har jätte kul.
Vi säger till en brud att jag är homosexuell, och ni alla vet ju sanningen eller hur? Ah precis.
Jag är lite taggad för att köra järnet och kanske en runda på WolfTeam om lite fler kommer
in typ som Emelie, Darre och Putte :) Sen hade det varit roligt om Danne kunde vara med också.
Jaja ska fortsätta snacka och mumsa i mig massa gott. Hej sålänge och har ni någon fråga.
Så ställ den i frågelådan till vänster för fan :P

3 kommentarer:

  1. fy va fuskigt med så massa godis ! :O

    SvaraRadera
  2. haha perfekt :P kan jag sno lite med mig till jobbet imorgon då ;Dköpte en godis gott och blandat idag, men känner jag mig själv rätt så kommer den vara slut innan dess x) haha

    SvaraRadera