MapleStory Finger Point

lördag 23 oktober 2010

Lite statistik

Snittet på besökare är nästan 90 besökare per dag nu och det är rätt så bra siffra.
De senaste tre dagarna har jag legat allt ifrån 220, 150, 120. Så det som tidigare var
runt 60 besökare per dag har stigit runt 90~ Så fler aktiva läsare har nog hittat hit.

Jag har fått spelat lite Fallout: New Vegas men jag måste säga det igen att det är
så mycket svårare än det tidigare spelet. Så krångligt att samla på sig rätt saker.
Men jag kanske bara börja fel i statsen? Vad vet jag. Här är en trailer på spelet.

Det börjar med att man är begravd utav en man och hans gäng.
En vänlig robot kommer och gräver upp än och av någon anledning lever man fortfarande.
Därefter ska man försöka ta hämnd på den mannen som försökte döda än. Jag har i spelet
precis fått reda på vart han är. Så nu är det bara att gå dit, men jag gissar på att det är
många speltimmar innan jag kommer dit. Och den tiden lägger jag inte nått mer idag.
Har redan spelat två timmar idag och det räcker gott och väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar