MapleStory Finger Point

lördag 23 oktober 2010

Bra och dåligt denna morgonen.

Morfar är fortfarande inte bra och ligger inne, han åker hem imorgon till min morbror och bor
där. Så dem har koll på honom eller så bor min morbror hemma hos min morfar ett tag.
Men läget är fortfarande dåligt, hans puls hade visst stigit till 160 bara för att han reste sig upp.
Så hjärtat är inte alls med överhuvudtaget..

Men han blir som sagt bra nu (intalar mig det).
Så nu tänkte jag skriva om hur jag blev väckt idag, det var inte speciellt roligt iaf.
Jag märkte att det ringde på mobilen och jag tänkte, jag kan ändå inte prata ännu.
Men det kanske kan vara nått viktigt samtal så jag får försöka viska fram orden i så fall.
Grejen var det att när jag hade kommit fram till mobilen la personen på.
Jag sökte upp numret på www.eniro.se och såg att den personen bor nästan lika
långt bort som Eskilstuna och heter Kjell, och vem fan är det? Måste ha varit en fel ringning.
Så det var la änna roligt dåå~

Idag är det lördag och vad ska man göra idag? Typ som resten av dessa dagarna har varit.
Vila rösten och bara ta det lugnt för jag vill ha tillbaks min röst nu med det samma.
Så mitt liv kan börja igen.

Vill ni skratta lite? Titta då på denna videon haha. Sista scenen är roligast tycker jag.

1 kommentar:

  1. Ah, men det måste väl vara ett steg framåt att han får lämna sjukhuset?

    SvaraRadera