MapleStory Finger Point

lördag 23 oktober 2010

Godnatt på er (03:11)

P9160502Satt och fundera på hur många timmar jag egentligen har chattat med C.
Och ständigt ler man och det kan vara för lilla minsta, låter kanske lite illa.
Men hon gör mig glad iaf och det är ju jätte för för dessa dagarna som varit,
har jag verkligen behövt tänka på annat. Denna C. eller som jag faktiskt har
skrivit ut hela namnet Caroline ser ut såhär för er som undrat vem som har
förgyllt mina senaste dagar.

 

Ler med tungan uteEftersom hon nu har lagt ut en bild på mig i sin blogg
så kunde ju jag göra desamma eller hur?
Känns ganska rättvist nu :P

 

Jag har varit uppe sedan halv tre tre tiden ungefär. Så snart tolv timmar.
Och tiden går ganska sakta för jag tänkte överraska henne med att
fortfarande vara online då hon jobbat klart. Men jag tror inte jag orkar
vara uppe så mycket mer, men som du skrev på MSN tidigare.
”Hoppas vi hörs imorgon iaf” så det gör vi, för jag lägger mig nu.

För er andra har jag pratat lite i Skype idag men det låter fördjävligt
så jag är inte på långa vägar bättre. Vet inte hur lång tid detta ska ta
men jag gissar på en veckas tid tills jag är normal igen. Hoppas dock
på betydligt mycket mindre. Nu somnar jag nästan sittandes så natti natti.
Och sovgott på er alla :)

1 kommentar:

  1. Sandra - Mamma till Novalie23 oktober 2010 kl. 14:22

    Du och dina tjejer alltså :P

    SvaraRadera