MapleStory Finger Point

fredag 22 oktober 2010

Litet inlägg igen :P

Försökte nu för första gången på 1½ dag att sjunga till en låt men det blir bara viskningar.
Men jag tror det håller på att bli bättre, men jag saknar min röst väldigt mycket.
Tänk att något som man har varje dag och man ser inte det som något speciellt
med det och sedan tas det ifrån än. Det är nog inte så vanligt att man önskar
att man får tillbaka sin egna röst om man nu inte är sjuk som mig.
Jaja nu byter vi samtals ämne för hur kul är detta egentligen?
LerJag har nyligen fått se Carolines nya piercing i örat, det passa på henne vad jag kunde se.
Och sedan blev det lite SMS eftersom hon skulle iväg en stund, så vi skulle höras lite senare
igen så det blir väll att få dela lite ord med henne ännu en dag. Som jag nämnde för några
inlägg sedan nu så har jag lagt min oro åt sidan då jag chattat med henne. Eftersom hon
har fått mig på bättre humör och jag har fortfarande inte hört något mer utav hur det
är med min morfar ännu. Men jag hoppas på att allt är lugnt .

SkrattarJag har spelat en massa musik och det är inte depp musik som jag spelade för ett par dagar
sedan, märkte ganska fort att jag mådde sämre då. Så jag spelar musik som jag går igång på
och även som gör mig glad men nu var det länge sedan jag hade en sådan låt.
Denna har jag dock spelat om några gånger idag hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar