MapleStory Finger Point

söndag 26 september 2010

Desperata tjejer eller killar? Vad står vi någonstans idag?

Usch va kallt det är i lägenheten, dem har inte suttit på värmen ännu.
Kommer säkert nästa månad sa mamma tidigare när jag frågade när det skulle komma.
Sitter numera oftast med massa med kläder på mig för att vara inomhus och ändå känner
man sig lite frusen av sig. Jag ätit lite god thaimat precis som mamma lagat och det var
helt okej, hon har gjort bättre ifrån sig vid andra tillfällen och hon själv tyckte det inte
var någon hit idag. Det var inget sting i den om vi säger så :P

Något som jag kommit på nu när jag var inne på www.LS8.se precis, är att det är inte
bara killar som verkar desperata eller ute på jakt efter vad man nu ska säga.
Har en hel del från den sidan och ett tag tyckte jag det var jobbigt att så
många skrev till mig. Här är lite som jag har plockat fram men detta är
en bråkdel av allt som jag har fått.

 12345 1234

Vad tycker ni, är killar eller tjejer mest desperata? Kommentera gärna och skriv vad ni tycker :)
Jag vet inte vad jag ska tycka längre. Tjejer spelar svåra och killar ska kämpa röven av sig för
att få någon kontakt överhuvudtaget har jag alltid tyckt, men ibland vänder det iaf för mig.
Men det är väldigt sällan, jag behöver inga komplimanger eller uppskattning av att jag
ger någon ögonorgasm. Har min kärlek och jag får den uppmärksamheten av henne.
Så snälla sluta ni som läser detta och känner er träffade.

Detta är meddelanden som jag har haft sedan ett tag tillbaks, så ni alla vet. Några är ifrån idag dock..

4 kommentarer:

  1. Sökande betyder inte att man är desperat. Men rent generellt så tror jag att killar har svårare att träffa någon vilket gör att killar framstår som mer desperata.

    Lunarstorm/LS8 är bara totalytligt. Både killar och tjejer spammar andra som faller dom i smaken utseendemässigt och det betyder oftast ingenting mer än så.

    Sedan är det oftast yngre människor som inte vågar göra något annat än att ragga på nätet, så det är inte konstigt att det spammas efter kontakt på sådana sidor :D

    //F.Pileroth on la facebook ^.^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite sent besvarat men besvarar din kommentar ändå :)
      Jag håller inte riktigt med att det var ytliga meddelanden och att
      det inte riktigt ledde någonstans om man var ute på Lunarstorm/LS8.
      Jag är den som raggar på nätet och fiskat ihop mig en hel del långa förhållanden
      från dem som tyckt jag varit nått att ha ^^, 6 månaders förhållande därefter 3½ år,
      lite lek som var nästan blev förhållande (tur det inte blev något) och nuvarande över
      4 år som fortfarande är väldigt bra och stabligt och allt detta var genom Lunarstorm XD
      faktiskt :) Även väldigt bra kompisar som jag än idag träffar då och då så jag tycker att
      den hemsidan och säkert många sidor hjälper än att hitta partners eller om man har annat
      på önskelistan vad man söker :P

      Tror inte det handlar om att unga inte vågar ta sig ut och träffa nya människor,
      utan det handlar om ett sätt att möta personen bakom en skärm först och lära personen
      på det sättet först och sen säga till sig själv om det är "värt" att möta personen, om den
      är vettig nog. Jag har fått höra att krogen är ju ett bra ställe, men jag tycker det är ett
      tillväga gångsätt som jag är obekväm med, störa ett sällskap för att se om en utav tjejerna
      vid bordet eller så går hem eller inte (också alkohol som kan påverka hur personen är
      och inte få se en allvarlig seriös sida kanske, beror också helt och hållet vem man träffar
      och vart man går säkerligen).

      Stort och intressant ämne!
      Jag kanske borde skriva ett inlägg om just detta, för att se vad andra tycker :)

      Radera
  2. Det är väldigt spännande att se att killar faktiskt också råkar ut för det här, och inte bara tjejer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte den bilden jag har precis heller :P Att det är killar som är efterlängtade och får en massa kommentarer osv, så det var lite roligt att få lite ombytta roller under den perioden då det var en del :)

      Radera