MapleStory Finger Point

söndag 26 september 2010

Snart hejdå till familj och vänner.

IMAG0286

Idag har jag inte gjort mycket mer än ätit lite frukost nu sådär runt tre tiden.
Sedan har jag tagit mig en dusch och ska lite senare idag bli klippt, så idag blir
man äntligen av med det långa håret. Så man faktiskt kan göra nått åt frissan.
Jag ska senare titta lite på serien Naruto och sedan även den andra som jag aldrig
kommer ihåg vad den heter. Men båda är anime serier ifall ni undrar.

Jag ser inte framemot mötet imorgon med min chef och min SIUS Konsulent eftersom jag
vet vad dem tycker om att lämna Göteborg och flytta till en ny stad. Men som sagt mitt val
mitt liv och jag har redan bestämt mig för att lämna allt bakom mig. Gå vidare i livet och
ge mig ut på oerfaren mark för att lära mig nya steg i livet. Ännu ett steg i livet som får
mig att växa som person, så jag ser inget fel med att inte göra såhär.

Något jag inte kommer glömma eller sluta träffa är ju såklart först och främst min familj.
Men det kommer ju bli allt mer sällan eftersom det inte är det billigaste med resan fram
och tillbaks. Och då får man såklart planera in träffar med de vänner man har också.
Men tid och planering brukar ju alltid ställa till det när det gäller vänner eftersom
alla har sitt egna liv och sina egna saker att ta hand om i livet. Men ah allt löser sig.
Vet att mina vänner finns även om det är långt i mellan våra träffar.
Bra exempel är mina favorit tjejkompisar i Jönköping som aldrig
klandrat mig för att inte hälsa på oftare osv. Det är alltid lika
trevligt och roligt varje gång jag kommer dit, och det är underbart.
Älskar dem verkligen så mega mycket, men det vet ni redan.
Äkta vänner är det finaste som finns.

Nu ska jag nog ta och sluta skriva så jag kan hitta på något annat.
Borde ta och lägga in lite ren tvätt i mitt skåp och få i ordning på mitt
skrivbord där det just nu är kaos. Sedan får vi se när jag kan få min mamma
att klippa mig, men snart hade inte varit fel :) Hej sålänge och ni som undrat
vad det egentligen är som händer med mig och mina tråkiga tankar så är det
bättre idag, får man bara sovit så löser det sig oftast. Nya dag och nya tag.

Kram på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar