MapleStory Finger Point

söndag 26 september 2010

Lite mer tårar och klump i halsen.

När tråkiga tankar kommer, så försöker jag tänka på hur mycket jag har gått igenom och vart jag står idag.
Jag har kämpat i alla år och utvecklats till den jag är idag, jag är rätt stolt över mig själv att jag har blivit
till den personen jag är idag. Mitt sätt att se saker på och att ha den personligheten som alla gillar.
Jag har väldigt lätt att vinna personers hjärta och bli omtyckt och därmed har jag haft vänner som
stöttat mig i svåra tider. Men den delen har jag inte behövt ha då man haft förhållande för det
borde inte vara så att någon tar över det för någon. Jag har inte några stora behov utav att bli
tröstad eller att få ur mig något eftersom det är slut pratat om vad man har inom sig. Jag har
tömt hjärtat på alla frågor och tankar på varför min s.k. pappa gjorde som han gjorde.
Och jag är redan avklarad från att fortsätta må dåligt som var min vardag tidigare.

Mitt allt

Jag är så otroligt lyckligt lottad att jag funnit kärlek på nytt när jag inte ville ge det någon mer chans.
Att försöka och tro att något ska hålla och sedan skiter det sig är inget roligt, men vad är det för stil
att ge upp frågar jag mig själv. Var det inte jag som hela tiden har sagt “Jag ger aldrig upp, jag kämpar
tills jag når mina mål i livet”. Jag har funnit tjejen som ska uppfylla mina mål i livet och det är inte många
men stora mål, väntar bara på att tiden ska flyta på nu. Jag förstår verkligen inte hur jag kan ha sådan tur
att jag ska hitta en tjej där alla pusselbitarna passar ihop. Men som en vän sa till mig för ett tag sedan nu:

"Du förtjänar detta Joacim, din tur har kommit in i ditt liv och är här för att stanna.”

Jag försöker så gott jag kan för att räcka till och hittills har jag lyckats.
Så bara jag fortsätter som jag gör, så kommer varken vänner eller kärleken lämna mig.
Ni som känner mig förstår att jag är lite rädd för att bli lämnad ensam i slutändan.
För ensam är inte stark..

I bilden står det såhär:

“När mitt liv tappade lusten utav att ge kärleken en ny chans kom du in i mitt liv och förändra allting.
Jag kände hur lyckoruset gick igenom hela kroppen och jag kände mig oslagbar och hoppas på att denna känslan ska stanna
för evigt. Tidigare har jag velat ta allt i en lugn takt och få känna efter riktigt ordentligt innan jag har något jag kanske ångrar.
Men inget utav dem stegen vi gjort hittills har jag ångrat och att flytta tillsammans är något som faktiskt står längst
upp på min önskelista. Får jag dig till min vardag är allt i mitt liv uppfyllt och jag får spendera dagar och nätter
med min favorit tjej som vunnit mitt hjärta med storm. Jag förstår inte varför just jag fått denna turen att vinna
ditt hjärta, men jag kanske förtjänar dig efter allt man varit utsatt för. Min tur i livet har äntligen kommit fram.
Älskar dig mer än du förstår. Kan inte förklara i ord hur det känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar