MapleStory Finger Point

måndag 22 november 2010

Min dag har varit helt underbart bra!

Natten var lång och jag satt största delen på facebook och spela helt meningslösa spel.
Sedan ändra jag en sak på min hemsida, men har inte laddat upp ändringen ännu.
Jag var inne då Caroline kom in på MSN efter hon hade jobbat och hon skulle göra
samma taktik idag som mig. Att inte sova något för att sedan få sova till kvällen.

Så hon undra såklart vad hon skulle göra hela dagen och jag sa att hon kunde
hitta på något med någon kompis. Men just idag gick det ju tåg till Göteborg sa hon haha.
Så jag blev lite förvånad att det fanns tåg till Göteborg idag, för det finns det ju inte annars ^^,

Hon ville träffa mig förstod jag och jag sken upp som en sol, fick ont i kinderna så mycket log jag.
Nästa fråga var när jag skulle kunna umgås med henne och sådär. Men jag sa att det passade
så fort som möjligt, så hon tog det tidigaste tåget hon skulle kunna hinna med. Så hon hade
en timma på sig att göra sig i ordning från noll till att ha köpt biljett osv och hon klara det.

Vid drygt elva tiden kom hon in i på stationen och jag mötte upp henne med en bamsekram
och av någon anledning tyckte jag hon var finare än vanligt idag. Medan vi stod där och kramades
i kylan så fick jag en puss och det kändes skit bra. Hela jag kände för att skutta av glädje men fick
såklart hejda mig Ler med tungan ute Sedan gick vi och kolla vilket tåg hon skulle åka hem med så tog vi ett sent
tåg och jag blev glad ännu engång, för jag trodde inte jag skulle få en heldag med henne.

Vi åkte hem till mig och hon var förvånad att det var så lite snö i Göteborg jämfört med hur mycket
det var hemma hos henne. Och jag blev lite smått glad att det inte nått hitåt ännu, ju längre jag klarar
mig utan snö ju bättre är det. Usch för kyla, slask och en frusen Jocke.

Vi tittade på filmen “The Collector“ som är väldigt äcklig och ibland bara hemsk.
Tänker med engång på scenen då en katt i filmen dör på ett väldigt plågsamt sätt.
Men nog om den filmen Caroline sa flera gånger under filmens gång att vi skulle
stänga ner, men man såg på henne att hon ville veta hur det skulle gå för den
lilla flickan i filmen. Skulle hon klara sig eller dog hon? Jadu ni som har sett
den vet vad som hände egentligen.

Vi låg i sängen och det var väldigt många timmar kvar som tur var.
Min bror kom hem och vi satt och prata med honom lite smått sedan satte
jag ihåg nästa film och det blev filmen “21” som är väldigt bra. Men det fick inte
riktigt Caroline någon uppfattning om, eftersom hon somna så sött på min arm.
Klappa henne på kinden ett flertal gånger hon hon vakna till liv korta stunder.
Sedan tyckte jag att hon inte skulle sova så jag gjorde så igen och sa
”Visst är filmen bra?” och log som bara den. Hon erkände att så fort
hon blunda så somna hon ^^,

Klockan hade blivit tio i sex och jag ville visa Caroline det nyaste Ninni gör då
hon ska ha mat. Jag klappa mig själv på bröstet och hon klättra upp på mig för
att få i sig lite. Men jag ställde såklart ner matskålen med engång för jag ville
inte jävlas med henne.

Jag hade kopplat in min mammas TV i min dator så vi titta på den när vi såg på film.
Och när vi skulle gå och äta så koppla jag tillbaks den såklart, Sen tog vi hem mat
och åt i köket där broder Victor satt och åt lite mackor. Vi gjorde han sällskap och
vi satt och skoja om lite allt möjligt. Sedan var det dags att gå iväg till stationen…

Dagen hade verkligen varit helt magisk och jag hade aldrig kunnat vänta mig att få
träffa henne idag, men så bra det blev Skrattar Vi båda hoppas på att få chans till att
träffas på lördag som vi längtat efter. Så vi får hålla tummarna att hon inte jobbar då.

Det tog inte många minuter att ta sig till stan även om det var riktigt halkigt och jag
skrämde Caroline lite då och då om att “Nu ramlar du” och ryckte lite i handen sådär.
När vi kom fram var det några minuter kvar tills den skulle komma in och vi höll om
varandra tills hon gick på tåget. Om jag inte minns fel fick jag tre goda pussar Blinkar

Jag följde min blick medan hon gick på tåget och när dörren stängdes så gick jag
iväg till bussen hem. Log hela tiden på vägen hem och det gjorde inget att jag missa
min buss och fick frysa lite, för jag var egentligen varm i hela kroppen Skrattar

Ni förstår varför jag är så glad va? KärRöd ros

 

IMAG0487

(Innan jag satte mig här låg jag på soffan och prata lite med mamma om dagen,
och då kom såklart Ninni och somna på mina ben precis när jag skulle iväg och
skriva lite på bloggen osv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar