MapleStory Finger Point

måndag 6 december 2010

Hemlighet två till Caroline avslöjades igår.

Jag hade ju två hemligheter för Caroline att avslöja.
Ena var ju att vi skulle äta på restaurang och andra hemligheten var bara en liten
symbolisk sak, som förhoppningsvis skulle göra henne glad om inte annat.

Saknar Caroline

Jag la stenen i hennes jackficka och när hon tog fram den blev hon varm i kroppen och
började sakna mig en massa. Om man ska sno orden ifrån hennes blogg Skrattar

 

Några personer har hittills sagt grattis till att jag fick som jag ville Ler med tungan ute
Sedan har även några sagt hur fina vi är. Nu sist var Evelina som nämnde det.

Evelina säger (19:15)
Ni är superfina ihop Ler

3

När jag skrev om de övergripande sakerna som hänt mellan mig och Caroline så fick jag henne att
fälla glädjetårar tror jag. Eller om det var tårar för hon sakna mig så mycket, kanske var båda? Ler

Carro Caroline säger (18:11)
Låter som en saga, att ja kan få uppleva så fint Rött hjärta
jag började gråta av det, inlägget alltså

Puss på min Caroline som jag saknar massor!
Gissar på att du snor detta kortet till din Jocke mapp på datorn Ler med tungan ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar