MapleStory Finger Point

tisdag 15 februari 2011

Ännu ett minus idag…

Skärmklipp

“Ditt konto är inte tillgängligt just på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med
att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter.” – fin stavning på nu.

Roligt när Facebook krånglar va?
Livet står stilla och man söker sig till andra sidor.
Någon Marika skriv till mig och jag kände mig varken glad
eller nått. Är en dålig idag idag, både humöret och det här med
att jag är en sjukling fortfarande. Är riktigt sugen på kebebrulle
men har inte lust att gå utanför dörren idag alls.

Skärmklipp2

Igår när jag la mig i sängen för att sova.
Fy i helvete va jag skaka och hacka tänder.
Jag frös så extremt med två täcken och ett
överkast på mig. Låter bra va? “Lite” knas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar