MapleStory Finger Point

onsdag 9 februari 2011

Handling i stan!

IMAG0247 IMAG0251

Idag var jag inne i stan och kollade på lite saker som kanske kan vara gulligt att ge till älsklingen.
Jag har hittat 3 grejer och jag kom på världens bästa idé på sak att ge. Ska skriva ett tidsinställt
inlägg så det laddas upp när flickvännen precis har fått sina grejer.

Hon sa för någon dag sedan att hon inte behöver ha något.
Men hon är värd detta och mer egentligen, men brist på fantasi och sedan behöver man
inte köpa en massa hela tiden. Men idag har jag gjort bra köp, om man bortser ifrån lite gott jag
köpte idag. Typ som Pocky (thailändskt godis), Zingo 2 burkar (fick inte köpa under 40 så jag
tog en till), sedan lösgodis för 32kr och sedan dem där sakerna jag inte ska nämna haha.

Det första kortet är tillägg till spelet MapleStory som jag spelar någon gång ibland.
Kul att det har kommit sånt till Sverige nu även om man kunde köpa sånt över internet tidigare.
Känns kanske lite mer säkert för dem som inte vågar sig på att betala över internet.
Tog bara kort på det eftersom jag inte vill spendera pengar på det spelet något mer.

  IMAG0248 IMAG0249

Drickan är as god även om den är dyr. 28kr på Slimfood i Nordstan köpte jag den för er som
vill testa. Värt pengarna om man är törstig på något och vill ha något som är nyttigt och gott.
Den röda figuren var rätt rolig och stor, så jag tog kort på den bara för att ^^

Annars har dagen varit riktigt seg och skönt att vara hemma igen.
Ska försöka njuta så mycket som möjligt innan det är dags för läggdags igen.

Nu ska jag skriva inlägget som ska publiceras 12 februari klockan 12:00.
För flickvännen kommer på lördag och stannar tills på söndag. Därför läggs det upp just då ;)

1 kommentar: