MapleStory Finger Point

lördag 16 april 2011

Fyra personer på besök idag, maxad dag alltså


Idag blir det happening!
Vi ska få besök av fyra personer totalt idag.
Först på listan kommer Carolines pappa och hans tjej.
Och efter det kommer min bror Victor och våran plastbror Michael som även
kommer sova över. Så det kommer bli riktigt skojsigt och kvällen blir lite drickande
och även lite gott att äta som chips och dipp som vi har skaffat hem.

Jag är sugen på att ta lite kort eller filma in hur det ser ut i hemmet här.
Men måste äta lite god frukost och fixa lite smått innan folk börjar trampa in här.
Så vi får se om jag hinner med detta.

Jag har iaf sovit jätte gott och jag stormtrivs här även om flickvännen har fått någon
konstig känsla utav att jag inte gör det haha. Jaja men ibland inbillar man sig saker.
Hej sålänge så hörs vi snart eller nått.

Är det något du funderar på så fråga gärna i min frågelåda till vänster om inläggen.
För övrigt har jag fått mina pengar äntligen från försäkringskassan, dock en månad försent typ.
Så nu slipper jag vara irriterad och tänka på att jag måste fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar