MapleStory Finger Point

fredag 15 april 2011

Morgoninlägg


Jag har nu fått spelat lite Diablo 2 på min egna dator som nu befinner sig i Alingsås sedan
två dagar tillbaks nu. Känns skönt att även mina grejer har kommit hit och det känns fortfarande
lika skönt att få flyttat hemifrån osv. Visst saknar man sin familj lite men det är ju en sak alla
någon gång gör (förhoppningsvis). Hört att ett flertal personer fortfarande bor med sin mamma
eller pappa även när dem är 40år gamla och aldrig flyttat hemifrån. Usch va äckligt säger jag.

Hur som helst så lånar jag nu tjejens mobila internet som oftast krånglar.
Men hon måste göra en adressändrig för att vi ska kunna ta och få hit riktigt bredband.
Jag ska ju såklart stå kvar i Göteborg tills jag får jobb sedan kan jag skriva mig här också.
Allt handlar om ekonomin, att den blir bättre om jag fortfarande är skriven i GBG.
Orkar inte gå in på detalj varför det är så, men jag tror ni flesta vet varför.

Jag ska fortsätta spela lite sedan göra frukost till kvinnan min.
Så ni får ha en fortsatt bra dag, för det ska jag ha.

Löve you bby <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar