MapleStory Finger Point

torsdag 14 april 2011

Helt slut i kroppen! Nackont, ryggont, armont, fotont m.m.


Idag är det torsdag och jag och Caroline har gått in till Alingsås och lämnat in hennes cykel.
Det var en spricka i däcket och antagligen punka, så den är på lagning och är säkerligen fixad
nu eftersom dem skicka ett sms bara ett par timmar efteråt om att den var klar.

Vi var även på Ö&B och köpte lite gott.
Och nu för en liten stund sedan åt vi god potatisgratäng.
Så jag ska ta och äta lite godis nu till efterrätt och ta och installera Diablo 2 & Dungeon Siege.

Angående jobb frågan så står jag på samma ruta sedan jag slutade på ICA i Högsbo.
Och nu när min SIUS är frisk har jag försökt kontakta henne, men hennes telefon är
upptagen hela tiden. Så jag får göra ett nytt försök imorgon. Jag ska för övrigt ner till
Göteborg på måndag och gå på något informations möte klockan 10 som verkar helt
onödigt. Eftersom det är bara lite info om att jobba ute i arbetslivet i butik så som jag
har förstått det. Men ah vi får väll se om det är lärorikt eller inte, men troligtvis inte.

Jag och Caroline har kämpat som djur dessa dagarna som har varit och maxat våra
kroppars styrka. Så vi har ont i kroppen efter alla lyft och allt bärande av lådor osv.
Men nu är allt klart nästan, bara lite ytligt röjande kvar som inte behövs göras
omgående som tur är. Jag ska diska lite undertiden jag installerar lite på min
dator som jag fick kopplat in igår.

Ska ta lite kort när det ser lite snyggare ut här.
Så ni får se hur man bor numera.

1 kommentar:

  1. Onödigt? positiva tankar! även om du redan jobbat i butik så lär du dig nog nå nytt ändå :)!

    SvaraRadera