MapleStory Finger Point

måndag 25 april 2011

Igår / Idag


IMAG0466

Igår var det grillning och vi satt och åt en massa gott. Victor hade med sig en tjej som heter Frida
också, så det var lite kul att han hade ett leende från det jag såg honom tills jag och Caroline åkte
ifrån honom på Redbergsplatsen.

Vi skojade en massa under dagen och jag gjorde narr av mammas killes granne.
Han hade en kula som en mage och jag frågade vilken månad han var i, han svarade snabbt fjärde.
Så nu vet man det.

Det allra viktigaste som jag fick gjort den dagen var såklart att äta upp större delen av alla vitlöksbröd.
Nä men att hämta upp mitt nya bankkort eftersom mitt chip på mitt gamla slutade att funka för någon
månad sedan ungefär. Så nu har jag ett sprillans nytt kort och jag fick även hämtat upp mitt sista
sängbord som behövs till våran sänghörna.

IMAG0470

IMAG0469

Idag har vi fått solat en liten stund på stranden men jag började klaga på att det blåste lite kallt.
Så vi fick iaf legat kanske en halvtimma ungefär och det räcker ju för min del för att försöka bygga
upp mitt piggment lite innan jag börjar sola länge. Vill ju inte att det ska bli som sist *fniss*

 bränd

* / Bild från förra året om jag inte minns fel \ *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar