MapleStory Finger Point

fredag 22 april 2011

Elva tusen rätt i handen, inte illa va?


Jag har ju inte haft ork eller stor tid vid att sitta vid internet eftersom jag lånar Carolines mobila
bredband då jag vill titta på lite saker. Och då har jag passat på att spela online (MapleStory).

Och jag såg att det fanns en del kort som inte har visats upp på bloggen.

IMAG0451

Michael (plastbror) som var med och festa nu i helgen som var.

 IMAG0452

Det roligaste var nog att han köpte en pizza inne i Alingsås, som hade special vitlökssås.
Han sa att det var den vidrigaste pizza han någonsin ätit och att han vill nog inte veta vad för någon
specialsås det var på pizzan, och det kanske var bäst att man inte fick reda på det.

' IMAG0453

Efter vi fick festat så blev det att sova (och det blev rätt tidigt men alla var rätt döda).
Jag tyckte att vi skulle ut och promenera men det var inte så jätte uppskattat av alla.

 IMAG0454

När jag var i Göteborg på en visit så fick jag hjälpa mamma med att hålla i duschslangen.
För Ninni har fått nått i pälsen och var tvungen att bli schamponerad i något specialmedel.
Hon har inte hetts slickat sig något efter det och då måste det ha gjort det bättre.

 IMAG0455

Som ni ser stod hon inte stilla då hon var helt blöt och visste inte vart hon skulle stå eller vara.

IMAG0460

Riktigt god pizza köpte jag och Caroline typ 2 minuter från oss och det var riktigt gott.
Jag åt större delen av pizzan för Caroline var inte sugen, så hon fick ätit pizza salladen.

IMAG0462

Och dagens händelse. Jag fick jobbat svart för en fd polis som ville att jag skulle ta en påse
till ett övergivet hus. Så där fick jag betalt, men jag fatta ingenting. Var skit lätt iaf, sådana
jobb hade inte varit fel att göra varje dag. Så nu ska vi fira med att gå på Hotellet i Alingsås.
Vi ska bjuda alla som är där på en runda och sedan vaska resten av all alkohol.

Nä skoja bara, Caroline fick sålt sin bil och det blev elva tusen.

2 kommentarer:

  1. Söt du är min beby <3 JAg uppskattar varje promenix vi gör :) Det är mysigt :) Lajv you alot mr.goodlookingguy <3

    SvaraRadera
  2. najs att du la upp några kort har ju också en del kort ifrån den kvällen om du vill ha.
    Men har ju ingen blogg att lägga upp dem på :P
    Kanske kan lägga upp på bdb eller något fast använder inte den längre.

    SvaraRadera