MapleStory Finger Point

onsdag 10 augusti 2011

Inget jobb mer?


Onsdagen snart avslutad och jag har fått ätit en halv god pizza precis till lunch. Det var en vecka sedan jag åt det nu och jag har längtat efter att få ätit det.

Visst kunde jag äta det tidigare om jag hade velat men jag har ju planer på att resa till thailand. Då behövs det sparas och inte slösas med pengar. Caroline har räknat ut att vi behöver spara 7500 var i två månader så kan vi boka, pass är klart och badkläder m.m.

Det jag tänker på är mitt avtal på mitt arbete, det gäller ju bara månaden ut. Sen är mitt vikariat på tre månader slut tråkigt nog. Men jag har hört så mycket om företaget Samhall AB, så jag känner mig halv trygg med att få fortsätta jobba.

Det kanske kommer en ny lågkonjentur nu också när världsbörsen har gått åt helvete. Känns som varje gång man tur utan jobb kommer de svåra tiderna med jobbsökeri. Men nu har jag fan gjort mängder med olika saker som läggs på hög på mitt cv, så jag borde hitta något.

Jaja orkar inte blogga mer, så då får ni se denna fina dörrmattan istället.



(Skrivet 12:47).
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar: