MapleStory Finger Point

onsdag 24 augusti 2011

Irriterad Jocke

Denna dagen har inte varit rolig på jobbet, tackvare min härliga kollega. Han har varit spydig och fuskat med att inte städa uppgångar, sedan tagit alldeles för lång tid på en tvättstuga för att slippa ta uppgångar.

Aja jag tar inte åt mig av hans tråkiga energi men man blir ju smått irriterad när vi kanske får klagomål om att det inte är städat. Då måste vi åka tillbaks och göra det en extra gång för han fuska. Visst kan man säga ifrån men det är inget vi vågar, eftersom han har kort stubin och alltid ska vara så redig.

Jag gjorde iordning en entré men fick kommentaren "det behöver du inte göra, vi har uppgångar". Blev irriterad för han ska alltid stressa igenom dagen så vi får sitta sysslolös i timmar. Så jag sa ifrån och sa snabbt "och entré också". Han börja slänga ursäkter om att nej men det fixar lite regn.

Blir trött men nu är vi klara på ett stort område. Ska ta 2-3 höghus till, sen är vi klara och gjort lite utav jobbet imorgon. Ska nu njuta av en pizza UTAN stress.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar