MapleStory Finger Point

måndag 6 februari 2012

Ändring på YouTube!

Om ungefär en timma ska jag iväg till jobbet fast får det lite lyxigt idag, för Caroline ska köra mig till stationen. Vi har fått lånat hennes mammas bil nu när hon är i Thailand, så det blir lite äventyr nu
snart. Så nu till helgen blir det Ullared (och vi ska hämta upp min mamma i Göteborg också).

MrCool

Hur som helst har jag ändrat lite på min YouTube kanal nu och fixat till lite mer info på mina videoklipp. Där jag nu mera har i slutet av varje klipp skrivit i videofilmens namn, vad jag har filmat in klippet med. Ni ser på denna bilden så står det antingen [ HTC Legend ] eller [ HDC-SD90 ].
Som i sin tur betyder att antingen är det via mobilen eller via videokameran.

Ställ frågor eller krav!
Ni får vara anonyma om ni vill då ni kommenterar era krav eller frågor!

För er som inte har sett mina klipp och är nyfiken på min YouTube kanal så är det bara att gå in på denna länken: http://www.youtube.com/user/mjou88/videos. Ni får gärna kommentera och bli mina prenumeranter på min användare, som innebär att ni blir informerade när jag har lagt upp något nytt igen. Ska försöka få med något nytt varje vecka kanske? Något ni skulle vilja se eller veta?
Finns ju möjlighet att bestämma ni när frågan ställs. En dag i veckan där jag gör ett videoinlägg?

Dagens början

Idag har iaf dagen börjat rätt kast för övrigt, är riktigt trött men det kanske är för att jag har sovit
mindre än 4 timmar (kan vara så) eller för att jag är lite ovan med att gå upp såhär tidigt efter att ha
varit hemma 3 dagar förra veckan från jobbet pga hög feber och en feberfri dag på fredagen.
Så det har blivit mycket sovande och mycket spelande, bra kombination eller hur?

Jag ska nog försöka blogga lite mera och få tillbaks känslan över att skriva av mig lite granna.
Är ju som sagt ganska så personlig som ni har märkt (ni som varit med ett tag eller ni som känner mig). Det roliga är att många blir chockade när jag är så frispråkig om min barndom och berättar gärna i detaljer om hur jag blev illa behandlad utav min “så kallad pappa” som är min biologiska pappa för er som inte känner till denna berättelse där barnmisshandel är den stora stämpeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar