MapleStory Finger Point

söndag 5 februari 2012

Dagens inlägg

Den sista tiden jag har sovit bättre och det känns rätt skönt. Vet inte om jag har ändrat något mer än när jag är ledig eller sjuk att jag sover längre, eftersom då behöver man inte ställa klockan tidigt.

Idag blev det en ganska bra dag faktiskt, bättre än väntat iaf.
Jag kände för att ge min nya videokamera HDC-SD90 en test runda ute men ångra mig lite efteråt sen. För några fingrar har jag fortfarande lite knepig känsel ifrån och förut kände jag inte av dem alls.
Ändå filma jag bara en liten stund som ni kan se på detta klippet

Någon av länkarna borde funka om ni vill se klippet på youtube istället.
http://youtu.be/L6urnaRpSxU eller http://www.youtube.com/watch?v=L6urnaRpSxU
Jag fick dock inte HD kvalitén att funka på klippet så det får bli nästa utmaning att fixa till nästa klipp.


Kameran ser ut såhär för övrigt.


Jag har funderat på att ändra om min blogg så den ser något bättre ut,men vet inte när jag får orken till att ändra, det tar ju sin lilla tid med betoning på lilla. Men jag hade velat ha den i temat vitt/grått och texten såklart i svart. Mer ren och mer yta på bloggen än vad jag har nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar