MapleStory Finger Point

tisdag 31 januari 2012

Ångest

Jag gick och la mig tidigare igår för att enklare klara av dagen med att jobba idag. Men nu på morgonen kände jag mig helt ur funktion och ville inte jobba alls, men jag kämpa mig iväg till jobbet iaf.

När jag väl skulle börja jobba kände jag hur lätt min ångest börja cpa och jag blev bara trött och irriterad att jag inte funkar normalt. Min psykolog sa igår att det jag har är ångest men inte panik ångest. Men då undrar jag vad skillnaden är, för jag hyperventilerar långsamt med min andning. Hur som helst går det segt och jag önskar att tiden gick snabbare så denna dagen blir klar någon gång. Dagens plus är att jag har fått i mig denna som låg i vårt lunchrum :P



En sak som jag tycker är roligt, är att min bror har tänkt sig köpa en lägenhet i Herrljunga. Tror det kommer bli jätte bra för honom att få flytta hemifrån han med och få bli vuxen på riktigt. Så hoppas allt går bra med det :) och han och hans tjej ska få gå igenom en låda med grejer som inte vi behöver som dem kanske kommer behöva (bra att göra så, eftersom det är ju dumt att slänga om de behöver något tills dem köper egna saker som dem vill ha).

Nu är det drygt fem timmar och en halvtimma kvar tills jag slutar och jag längtar efter en go kram från min sambo =/

Denna bilden nedanför är något som bara min kompis Anna Thelin hänger med på. Minns du våran äggBert?

Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar