MapleStory Finger Point

måndag 30 januari 2012

Det går bra nu

Jag bloggar inte mycket nu förtiden och det är för att behovet inte finns. Men jag skulle vilja filma nu med min nya film kamera Panasonic HCD-SD90 tror jag den heter. Och bästa sättet att visa video, är ju via YouTube/bloggen där allt får bli samlat.

Jag köpte min kamera för att få med mig minnerna hem från Thailand, men såg resultatet av 4,5mpixlar i stillbilder och blev missnöjd. Så Det blir att köpa det också lite längre fram (Caroline ville köpa en tillsammans med mig men jag ville då inte ha någon, men nu vill jag ^^).

Min praktik som butikstädare kommer bli februari också för att anställnings grejerna ska bli klara (tar en stund då arbetsförmedlingen ska vara med på ett hörn). Sedan blir det att arbeta utanför Samhall och jag får äntligen min övergång från det företaget. Men det är ändå bra jobbat av mig att komma där ifrån på nästan 8-9 månader.

Jag ska nu snart av tåget, så det blir nog bäst om jag avrundar inlägget nu. Och för övrigt känns allt super och dagens två plus går till att Caroline körde mig till stationen med bilen och det andra pluset går till att jag slutar tidigare idag pga tid hos hjärnskrynklaren.
Published with Blogger-droid v2.0.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar