MapleStory Finger Point

onsdag 4 januari 2012

Ny arbetsplats / Nytt jobb

Jag städade tidigare i Göteborg med kontors städ och trappstäd samt tvättstugor och torkrum. Men nu har jag fått en chans till arbete på en livsmedelsbutik (SolkattenTempo i Lerum). Så en månads praktik nu och sedan får vi se vart jag hamnar. Idag förklara jag varför jag går och har samtal mer detaljerat för hon som har mest hand om mig. Hon förstår och hänger med att det inte kan vara kul för min del. Känns trist att inte klara av en hel dag men vad ska jag göra? Bita ihop och jobba med yrsel, illamående, frossa och ibland huvudvärk.

Jag sa även att jag vill ju inte sumpa chansen till anställning om jag ringer mig "sjuk" redan första veckan. Och gråten satt i halsen när jag förklara läget. Hoppas det känns bättre imorgon iaf..

Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar