MapleStory Finger Point

onsdag 14 mars 2012

Vilken seg start

Idag är det väldigt svårt att vara pigg och ha kraft för att jobba. Jag känner mig så trött, så jag säkert hade kunnat somna stående. Jag har ändå sovit mega bra och inte för lite (om man jämför med när jag annars lägger mig).

Men jag tror det är från igår då jag kämpa som ett djur med att städa på jobbet. Flytta soffor, bord, stolar, toaletter, golv och handfat m.m. Och idag är det den näst jobbigaste dagen i veckan, putsa alla rutor, glasdörrar, frysar och det vanliga städandet för dagen som är sopa och skura golv som standard.

Nu börjar min första rast och jag har köpt godis för att bli lite pigg. Får se om fruxo och zoo hjälper ^^

Jag tänker ofta på min mamma och min bror, om hur det går för dem och så. Även tankar om mina vänner i Jönköping kommer flera gånger i veckan. Dem betyder och dem är goa vänner. Visst är det trist att bli vuxen och att tid blir allt mindre tillgängligt och avståndet för att göra en vanlig resa blir numera så att det behövs planera mycket mer om man ska träffas.

Tycker iaf jag är duktig på att nämna att jag saknar dem som betyder något för mig. Det gör nog också att dem inte känner sig bortglömda.

Imorgon är det torsdag och jag har en del att göra ändå. Först hjärnskrynklaren som jag nog ska sluta gå till och sedan en del sysslor hemma. Så om jag inte bloggar något imorgon, så vet ni att det är full rulle för min del iaf. Är alltså ledig på torsdagar ^^
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar