MapleStory Finger Point

söndag 20 januari 2013

Del 3 utav EMS LP:n är påväg upp

Började klippet från 42 och avslutar avsnittet på level 50.
Jag fortsätter sedan själv en bra bit för att inte tråka ut tittarna som ännu inte riktigt hittat dit ännu.
Och har blivit mycket starkare än del 3 slutade men ni ska få se det i nästa avsnitt av let’s playn på EMS.

Jag spelade även lite Diablo 3 under natten & jag spelar enbart Hardcore även om jag har Softcore gubbar
också. Hardcore blir mer spännande och mer seriöst eftersom man inte får dö någon gång för då har man
gjort allt i onödan. Vet dock inte helt och hållet vilken av mina gubbar jag borde spendera mest tid på.
För det är runt 30+ i Paragon som man börjar hitta bra grejer som man kan börja få ihop en del pengar.
Så jag borde kanske fortsätta på min Barbarian även om jag tror att Demon Hunter eller Witch Doctor
kommer vara roligare på level 60. Men det återstår att se vilket som är roligast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar