MapleStory Finger Point

lördag 19 januari 2013

Let’s Play har redan fått lite tittare iaf

Jag skrev i mitt tittare inlägg att jag skulle börja ladda upp let’s play på både Tera och Minecraft.
Men när jag spelade in på Tera valde jag fel format och videoklippet var i den kvalitén som inte ens
var värt att titta på. Jag var tvungen att ladda ner ett program som ändrade filformatet och då kom en
varningstext fram att det var fel på CODEC i filen för att göra om filen, så det var bara att ta bort det.

Så jag vet inte om jag kommer ge någon Tera Let’s Play om inte tittarna kommer att vilja se det och
att jag fortsätter med det. Men jag fick en kommentar på min MapleStory let’s play att jag ska fortsätta
leverera klipp, så där fick vi nog en prenumerant. Laddar nu upp andra avsnittet av Maplestory och idag
tog vi från 28 till 42 och det känns som det går väldigt väldigt fort att gå upp i level. Så lite kul är det men
som sagt inget jag ska börja spela allvarligt med igen även om det är väldigt speciellt spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar