MapleStory Finger Point

tisdag 31 augusti 2010

Blablabla

Vilken dag!
Jag startade idag på praktiken klockan sju som vanligt och körde till klockan två.
Sedan var det dags för hemgång, chefen frågade mig tidigare på morgonen om
jag kunde komma imorgon istället för att vara ledig. Så flyttas min lediga dag
till torsdagen istället, och det passade bra eftersom jag har en bror som fyller
21 på torsdag. Och då hade jag tänkt bjuda min bror och Elina på en sak.
Vet att min bror är riktigt nyfiken nu, och jag vet att han aldrig varit där innan.
Så det ska bli riktigt kul dehär.

Imorgon är det dock en hel del på praktiken pga att den nya katalogen ska ut
på torsdag då jag är ledig. Så det kommer vara högt tempo imorgon, men det
ska nog ordna sig. Hoppas bara magen klarar av stressen, blir lätt lite knas
då jag stressar. Så där har ni förklaringen varför jag måste ha god tid på mig
att göra saker och ting.

När jag kom hem idag hade Elina uppe sin blogg där hon hade skrivit en massa
fina saker om mig, och även lite historia om sina tidigare förhållanden.
Sakerna fick mig att bli helt varm inombords så det hjälpte inte med dem värmeutslagen
jag redan hade sedan innan haha.

Nu ska vi strax äta lite mat och jag har sett framåt denna maträtten nu ett bra tag.
En utav favorit rätterna min mamma är duktig på att göra. Fast egentligen skulle
jag kunna göra det hädanefter bara jag får en instruktion ännu engång.
Tror jag kan det till 90% iaf. Flundra/Rödspetta, potatis, citron och fiskdressing
används vad jag kommer ihåg. Fisken ska läggas i en skål med två ägg och
ströbröd och sedan i pannan, sen är det så gott som klart skulle jag tro.

Jaja nog om mat, blir bara mer hungrig.
Jag ska försöka göra en blogg åt flikvännen så hon kan få blogga hon också.
Men hon har blogg.se och jag är inte van vid deras koder för att göra sin blogg
mer personlig. Så jag har alltid hållit mig till blogspot som använder samma html
koder som man använder till att göra hemsidor (där jag är mer kunnig med).

Härligt att jag ännu en gång får höra att jag är duktig och att jag ställer upp för
chefen då hon gärna vill ändra på mitt schema till en mer passande dag.
Så dagarna är i topp och jag börjar nog bli mer och mer frisk än tidigare dagar.
Lite rethosta kvar bara. Men mer än så är det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar