MapleStory Finger Point

måndag 30 augusti 2010

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Dagen blev inte riktigt som den var tänkt.
Vaknade strax innan min chef ringde och hade precis tänkt att skicka iväg ett sms,
om att jag inte var helt riktigt frisk. Men så ringde hon precis när jag skulle skicka iväg.
Så jag blev något chockad, men jag fick iaf pratat med henne och hon hoppades på att
jag skulle krya på mig. Känner mig något bättre än imorse även fast jag har en jobbig
rethosta och snuvig. Jag vet en hel del vänner som är riktigt sjuka, och hemma hos
mig är alla sjuka också haha. Allt börja säkert med min bror :P

Men som jag alltid säger “Nä jag har bästa immunförsvaret så jag kommer inte bli sjuk”.
Det är inte helt riktigt sant för jag blir alltid sjuk när någon smittar av sig :P
Procent mässigt så brukar jag hålla mig riktigt frisk genom hela åren.

Jag ska titta på Dear Friends när det har blivit lite mörkare ute så det blir filmstämning.
Sedan har vi inte gjort så mycket idag jag och Elina. Men vi fick en promenad till affären
tidigare idag, då jag fick köpt lite godis till filmen och även cigg till mamma.

Jag har även lagt märke till att jag har mina tio tusen besökare nu.
Så ett sista försök till att få förslag på vad jag kan göra för något symboliskt för bloggen
hade varit lite kul. Annars får jag köra med att måla något fint och lägga upp här.
Men orka sätta sig med penna och papper, haha länge sedan jag måla också.

Jaja tjo sålänge!

3 kommentarer:

  1. jag e själv sjuk jocke..de suger :( och ingen johan kan ta hand om mig heller :'( saknar han massor <3 vad gör du nu då?

    SvaraRadera
  2. skriv en dikt, låttext eller något som visar din uppskattning :P?

    SvaraRadera
  3. hej, kolla in min blogg och kolla in min frågestund; http://dabrunette.blogg.se/category/fragestund.html

    SvaraRadera