MapleStory Finger Point

söndag 29 augusti 2010

Botaniska Trädgården

Idag hade vi planerat att gå till Botaniska Trädgården om vädret passade.
Och det var med exakta marginal som vi faktiskt fick se allt innan himlen öppnade sig.
Vi stod en stund i en affär och tittade på lite saker innan vi skulle bege oss hem igen.
Elina fick köpt marmelad i en liten burk och även ett fint ljus.

På väg över till Slottsskogen så satte vi oss på ett fik som hette Solterrassen för att vänta
tills regnandet hade lugnat ner sig lite. Så jag köpte mig en glass och Elina en Fanta och en bulle.
Sedan när vi väl kom hem fick jag inte gå in i mitt rum och jag fixade i ordning lite mat som har tinat
en stund nu. Det ska bli kyckling klubbor :) Men efter en stund som sagt fick jag gå in i rummet.
Och där låg ett litet brev där hon hade skrivit en massa fint och sedan en liten låda.
Inuti fanns det fina ljuset hon köpte tidigare, så jag sken som en sol och gick ut
och fick pussat på henne som tack. Blev väldigt glad som ni förstår <3

Nu ska jag strax väcka henne då hon nu vilar på min säng.
Hon frös lite så jag hämnade en go filt till henne :) Här är lite kort från våran dag.
Finns mycket mer på bilddagboken för er som har mig där.
Klicka här för min bilddagbok!

IMAG0078 IMAG0079 IMAG0085   DSC02206 DSC02219 IMAG0080   IMAG0096 IMAG0108

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar