MapleStory Finger Point

söndag 29 augusti 2010

Tralalala

Efter vi hade varit på Bamboo och ätit oss mätta på asiatisk mat och bio tittandet.
Så gick vi hem till mig och vid runt 5 tiden gick vi ut, men jag hade ingen aning om vart vi skulle.
Men det visste Elina, så jag följde med henne och vi kom till min utsiktsplats där hela Göteborg
var upplyst. Så otroligt fint med alla byggnader och lampor som lyste överallt, stjärnor som var
framme och även fullmåne om jag inte minns helt fel (kanske nästan blev det iaf).
Medans vi satt och tittade ut över ungefär en tredjedel av min fina stad,
så blev två till ett. Alltså så som facebook redan talat om.
Joacim har ett förhållande med Elina Lilja.

Och för er som undrar hur det känns, så kan jag inte säga mycket mer än helt underbart.
Hela tiden går tankarna runt såhär: Tänk vilken go och fin tjej med den insidan som hon har.
Jag har vunnit hennes hjärta, tänk vilken tur jag har fick henne att falla för mig.
Att så mycket kan matcha tänkemässigt och åsikter på så många plan.
Vissa gånger känns det nästan lite creepy att vi tycker så extremt lika.
Vi kanske är gjorda för varandra? :D Känns riktigt bra iaf och jag mår
super bra. Och hade inte brytt mig överhuvudtaget om något hände med mig,
bara jag får ha kvar Elina i mitt liv. För hon har verkligen lyst upp mina dagar.

Igår gick vi iaf upp drygt tre på dagen för att vi hade varit uppe hela natten som sagt.
Och då när vi väl skulle äta lite "Frukost” så hade min mamma redan tinat lite
mat som hon skulle påbörja, så vi åt riktig mat istället. Sedan gjorde vi oss i ordning
för att träffa hennes kompis Martin som vi tog en sväng runt i Göteborg med.
Så vi gick till Barken Viking, Operan och en sväng till Avenyn där vi även tog
ett besök in på McDonald's (Jag köpte en BigMac burgare, den var mums).

Här får ni ett par bilder från dagen.
IMAG0070

Hamnen.

IMAG0071

Göteborgs hjulet. 

 

Idag har vi planer att gå till Botaniska Trädgården och titta runt lite.
Men det är om vädret är något vättigt för att gå runt där.
Riktigt fint där med massa träd och växter som är mysigt att se.
Så innan dess hade jag velat duscha och städa undan lite i rummet.
Hoppas ni får en bra söndag och att helgen har varit bra, för min har varit mega bra.

1 kommentar: