MapleStory Finger Point

fredag 27 augusti 2010

Info om igår och idag.

Igår när jag kom hem beslutade jag och Elina att vi skulle till slottsskogen.
Och här har ni lite bilder som ni kan titta på :)

IMAG0038

Det första vi kom till var sälarna.

 IMAG0040

Trodde dem skulle vara lika tråkiga att titta på som vanligt.
Men det var en som skutta runt hela tiden, det var något speciellt.
”They really moved !”

 IMAG0049

Pingu och hans vänner !

 IMAG0050

Så coola när dem simmar, men så jävla fult när dem går runt.

 IMAG0051

Hela släkten är samlad, det var två stycken som pussades också.
Elina var så uppmärksam så hon såg detta innan mig :P

 IMAG0056

Bambi är här någonstans, nån av dem.

 IMAG0059

Get jävel !

Över till dagens händelser då.
Idag kom jag iväg till min praktik dock lite sen, fast ingen märkte något.
Dagen gick rätt snabbt och när jag skulle hem ville jag säga trevlig helg till alla
som jobbade just då. Så jag gick runt och sa det till dem jag träffade.
En tjej som ska till Australien trodde att jag skulle sluta för alltid.
Men förklara att jag menade för veckans planering bara.
Så hon gav mig en hejdå kram för att vi inte skulle träffas på ett tag.
Och vem vet om jag är kvar om 3 månader, allt är så osäkert i jobb frågan.
Men men, vi får se vad som händer. Jag hoppas inte på för mycket just nu.

Idag ska jag och Elina på restaurang Bamboo som ligger vid Lilla Torget i Göteborg.
Sedan hade vi tänkt att gå på bio :) Så detta kommer bli jätte mys verkligen.
Ska strax ge en sak till henne, sist fick hon en tablettask där det stod
att man fick kärleks pirr i magen. Och det funka nog faktiskt :P

Så nu fick jag gett henne ett halsband som jag tyckte var fint.
Hon blev skit glad verkligen och halsbandet hade små kulor och i mitten var det
ett litet hjärta. Som jag tyckte skulle symbolisera att hon är en stor del av mitt hjärta.
Denna dagen har bara gått bra och kommer bli ännu bättre.

Hoppas eran helg kommer bli super, för det kommer min bli.
Elina är ju här <3

1 kommentar:

  1. vad kul :)

    vad var det för film ni såg? :)

    Själv var man väl te v-rås i fredags, sov över hos en polare, kollade fotbollsmatch och drog till parken igår där the poodles spelade :P

    Nu idag blir det bara att ta det lugnt. haha känns som det behövs, skittrött verkligen av nån anledning xD

    SvaraRadera