MapleStory Finger Point

onsdag 25 augusti 2010

Mys till max

IMAG0024 IMAG0026 IMAG0028

Igår fick jag äntligen fått träffat Elina och vi har haft det jätte mysigt.
Vi träffade även hennes vän på Nils Ericsson Terminalen och snacka lite innan hon skulle iväg till en kille.
Fick visat runt hos mig, pratat med min familj lite och sett på ett avsnitt av “1 Litre of Tears”.
Sedan gick vi och la oss vid midnatt även om det var lite för sent för min del.
Eftersom jag gick upp klockan 04:30 imorse, Elina gick upp då också och höll mig sällskap <3
Sedan var det dags för att åka till Clas Ohlson för att arbeta.
Och inget nytt angående anställning men det ser mörkt ut.

 IMAG0033 IMAG0034 IMAG0036

Och idag fick man tårta på jobbet, mycket gott var det.
Sedan åt jag nästan 2 billys pizzor på lunchen och nu är man hemma igen.
Jag och Elina kanske ska iväg till Slottsskogen och titta på alla djuren :)
Sorry att jag inte skriv nått igår för er som är trogna läsare :P

1 kommentar:

  1. Får inte förlora hoppet än Jocke :) Man vet aldrig när lyckan kan vända på jobbfronten!

    Misstänkte av dina bilder på bilddagboken att det var från slottsskogen, även om jag aldrig varit där ;) Men lätt ett ställe man skulle vilja besöka när man är i göteborg någon gång :P

    Nä nu väntar man på att chefen från farsans jobb ska ringa. Kanske har de ett tillfälligt jobb åt mig :)

    Efter det blir det att göra en kompis sällskap till västerås :) Så får väl se om vi hörs nå mer under helgen annars får du ha en mkt bra helg!

    kramar

    SvaraRadera