MapleStory Finger Point

onsdag 25 augusti 2010

Tårar, Löften & Tankar

2222222

Sitter och tänker på allt möjligt och då menar jag allt man tagit sig igenom under alla åren som gått.
Jag fäller glädjetårar och snyftar lite just nu, men det är inte så att jag är ledsen för sånt har jag lagt
åt sidan. Sedan ett, två år sedan fick jag den styrkan jag har i dagens läge. Tycker det är så mycket
roligare att leva utan svackor och sorg i mitt. Alltid kämpat och aldrig gett upp även om jag har varit
nära så många gånger att försvinna till andra sidan. Egoistiskt så det skriker om det, men i de lägen
som man mår så dåligt skiter man i allt. Eftersom man ser det som sista utvägen från eländet.

När jag lovar något så håller jag det, för det värsta jag vet är att folk inte litar på mig.
Eller att man sjunker i deras ögon. Jag har stort behov utav att bli omtyckt och därför
jobbar jag hårt med att inte göra bort mig och visa mina allra bästa sidor. Tänker omedvetet
på att så jag behandlar folk kommer jag bli behandlad i nästa liv. Som sagt är ju lite utav
en buddist av mig i tankesättet. Djurvän är man ju också :)

Ska få besvarat en kommentar som skrevs för ett par inlägg sedan från Andy.
Jag har färgat håret tidigare i mitt liv, men har varit naturligt blond ett bra tag nu.
Min profilbild här till vänster över min beskrivning ger inte en rättvis bild utav mig tycker jag själv.
Så jag får försöka att få till en bättre bild utav hur jag faktiskt ser ut nuförtiden så ni vet.
Ni ser ju iaf småbilder från då och då, från sidan TinyChat (som den här ovan).

2 kommentarer:

  1. Har du ens träffat ELina?

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen knas att må dåligt. Och ännu mer knas när folk runt omkring inte fattar hur allvarligt det verkligen är. Det är helt klart egoistiskt att lämna livet bara för att man inte vet va man ska göra med sig själv. Men de som tar sitt liv lämnar bara över sin smärta till alla nära o kära.

    Bra att du håller de du lovar. Det ska man göra.
    Kramis

    SvaraRadera