MapleStory Finger Point

söndag 22 augusti 2010

Gillar Elina mer och mer…

Oj vad jag smörar för Elina, jag får verkligen till det med mina ord till henne.
Glädjetårar för jag skrev en sak tidigare idag, det kallar jag för att lyckas.
Sedan skrev hon denna texten på sin facebook och jag besvarade från hjärtat.

55555

Dedär med att hon har fått mig att börja gråta är inget negativt.
Hon gav mig tips på en serie som är så otroligt bra och man känner igen
många utav skådisarna i andra filmer. Vet inte om jag klarar av att se avsnitt 3 av 11
nu inatt, så jag väntar nog med det tills imorgon. Tack för allt Elina so far.

Intresset för Elina stiger med många grader per dag och det blir inte lätt att försöka
ta det lite lugnt med tankarna om henne. Man vill ju såklart inte bli sviken eller sårad.
Men en dag i sänder och hon gör bara framsteg varje gång vi delar ord med varandra.
Alla pratstunder och alla chattningar har bara lett åt ett håll, att jag gillar henne mer.

Ska strax gå och lägga mig, Elina ville bara skriva ett litet brev till mig.
Hoppas eran dag har varit bra, för min har varit mega bra.
Även om jag drack lite för mycket på kalaset *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar