MapleStory Finger Point

söndag 22 augusti 2010

Bio med Baback !

Nu är det ca 6 timmar kvar tills jag ska sova för att lägga mig rätt i tid.
Imorgon är det första dagen jag börjar med ökade timmar på Clas Ohlson.
Ska både bli skönt och tråkigt. Dessa dagarna jag har varit ledig har jag känt
mig otroligt rastlös men dagarna då jag har fått byta ord med Elina och gänget,
har gjort att tiden hemma har flugit förbi.

Igår fick jag förfrågan om vi nu ska gifta oss från Elina och jag svarade ja.
Ett tecken på att vi gillar varandra och är väldigt intresserade utav varandra.
Så det var rätt kul, min gamla vän hade en invändning om varför vi inte skulle
gifta oss och det var att han inte fick reda på vilken hemsida man gifter sig på.
Så efter han fick reda på hemsidan så var det okej. Så ett vittne har vi haha.

Tur att jag inte sov längre förresten, för jag ska på bio idag med en gammal
klasskompis från Högstadiet. Baback heter han och vi har vänner sedan han
började i min klass :) Idag ska vi se filmen Predators och det ska bli spännande.
Här har vi ett kort på honom då vi satt och målade på bild lektionen.

Babii Digä in action

Här har ni även videos från den tiden vi gjorde filmer tillsammans.
Vi var wannabe jackass under 8-9nde klass och vi kan ju säga att vi gjorde
något mildare saker som ni säkert ser om ni kollar på dem.
Allt var bestämt sedan innan och ingen tog skada.
(Förutom Wictor som fick stukat foten i en spark).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar