MapleStory Finger Point

söndag 22 augusti 2010

Vilken dag! Tack för idag!

predator-poster-ensemble

Hem kommen från biobesöket där jag såg Predators med Baback.
Riktigt roligt att få träffa honom igen, och vi snacka non-stop :D

Efter biobesöket och jag fick sagt hejdå till vännen min, så börja jag
sms:a med Elina. Jag fick då reda på att hennes mamma förstod att
hon mådde bra för hon hade hört det också. Så där fick hon pratat lite
om mig och antagligen hur jag är lite som person. Det gav mig ett leende.

Nu ska jag sitta på Skype den sista tiden utav idag och snacka vidare med
gänget man lärt känna. Så en timma kvar till läggdags, men jag ska nog se
avsnitt 3 när klockan är tio och efter det sova. Fan va jag kommer gråta igen.
Men så jävla bra serie!

Ska fortsätta mitt chattande och snackande på skype :) Hej sålänge!

1 kommentar:

  1. Gud så himla fint skrivet. Jag verkligen dyrkar dig och din blogg. Vill du adda min msn så kanske vi kan ses, och prata lite med varandra.

    Färgar du håret?

    Kramar från Andy.

    SvaraRadera