MapleStory Finger Point

söndag 22 augusti 2010

Min dag har varit helt underbar

Jag pratade med Elina som sagt (ovanligt – not) till klockan 03:00 tror jag, nått sånt tror jag.
Hon väckte mig då jag somnade i stolen, över 40 timmar hade jag varit vaken sen tog batterierna slut.
Om hon inte hade sagt något om att jag skulle iväg på kalas, hade jag inte ställt alarmet.
Men det gjorde inget ändå för jag hade stängt av det tror jag, och mamma väckte mig vid 12.

När man fick träffat alla igen blev man riktigt glad, speciellt och få träffa sina kusiner igen.
Cecilia har alltid stått mig nära och vi har en ganska nära kontakt med varandra.
Hon betyder väldigt mycket för mig, och jag minns allt bus man gjort tillsammans
som det vore igår. Då hon sminka mig emo och somna med sminket i hennes säng.
Kan säga att det var ganska ut smetat men det gjorde inget sa hon :)

Hon hade också sett dedär med Kissies twitter som hade blivit hackad.
Så det var lite kul att dem flesta har sett dedär. Här kommer förresten lite bilder på kalaset.

IMAG0004

Broder Victor & Cecilia :)

 IMAG0008

Massa gott att äta och dricka (A)

  IMAG0010

Gudmor, Toms fru & Tom (Morbror)

 IMAG0011

Mygg precis överallt, men inte vid grillen.

 IMAG0012

Här satt man och åt tidigare.

 

 IMAG0014

Då jag tog dehär kortet så smutta jag på min Baileys.
Blev lite för mycket öl och Baileys min del, har lite ont i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar