MapleStory Finger Point

lördag 21 augusti 2010

Kalas på gång!

Nu är det dags för kalas! 120år blir den sammanlagda åldern!
Min gudmor och hennes man ska firas idag, och idag blir det att träffa mycket släkt.
Ska bli riktigt roligt men jag fick det allt lite stressat då jag vaknade klockan 12 utav att
min mamma väckte mig haha. Elinas fel *hihi*

6

Tänk inte på namnen haha, vi skojar bara lite *fniss*
Nämen saken är den att jag har räddat henne vid ett par tillfällen genom att
säga att jag är hennes kille och hon har räddat mig några gånger.
Jag tycker om denna tjejen lite sådär och är mer nyfiken på hur hon är.

Dock så bor ju alla fina och bra personer långt borta.
Ni som känner mig känner säkert exakt som mig.
Alla vännerna i Jönköping? Anna i Norrköping?
Listan kan bli lång som sagt…

Picture 6 
Jaja nu måste jag iväg, såhär ser man ut idag.
Vit T-shirt under en kortärmad skjorta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar