MapleStory Finger Point

lördag 21 augusti 2010

Tack Elina!

1 Litre of Tears.bmp

Litre of Tears blir det nu, ska syfta lite mer (blivit förkyld tror jag).
Elina har gett mig tips om denna serie som fick mig att fälla tårar.
Ringde henne och väckte henne tidigare idag haha, hon var helt död.
”Upp och hoppa nu, inte sova bort hela dagen :D”

Vet att jag inte haft någon blogg tid idag för att blogga.
Men jag har gjort lite bra saker även om jag inte riktigt gick som jag hade tänkt.
Först ner till socialen för att lämna in ett papper, sedan åkte till Clas Ohlson.
Somnade på spårvagnen hela tiden och när jag vakna till då och då. Fick jag panik!
“Vafan vart är jag? har jag åkt för långt?” Men som tur var sov jag bara korta minuter
hela sträckan haha. Och när jag väl kom fram till praktiken fick man glada miner.

“Vad gör du här? Du har ju fortfarande semester”
Fick förklarat att jag måste fixa med aktivitetsstöd lapp.
Sedan efter jag fick löst det med aktivitetsstödet så åkte jag till stan
för att köpa mobilen HTC Legend, och den fanns längst upp på avenyn inne på Siba.
Sen var jag så smart så jag missade att lämna in papperna och åkte hem istället.
Så nu får jag säkert mina pengar lite senare än vanligt.
Men men, shit happends.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar