MapleStory Finger Point

torsdag 19 augusti 2010

Min dag i korthet

Picture 6
Idag hade jag en massa planer men allt blev uppskjutet pga av tidsbrist och sedan var det tänkt att jag skulle
köpa ny mobil. Så jag skulle få överfört pengar till mitt konto så jag kunde köpa den efter allt pappers fixande idag.
Men pengarna överförs säkert nu under natten, så jag får ta och lösa allt imorgon (sista dagen verkligen).

Veckan var ju tänkt att den skulle vara fylld med happening och träffar, men allt blev ju inställt tråkigt nog.
Men nu har jag löst några dagar iaf, så på lördag är det iaf släkt kalas hos min gudmor (ska bli riktigt roligt).
Sedan på Söndag ska jag på filmen Predators med en gammal klasskompis, 18:00 filmen ska vi se.
Någon mer som ska se den då? Aja sen hade jag tänkt se Inception på lördagen också.
Men eftersom jag inte vet när jag kommer hem så tar jag den någon annan dag :)

Nu har jag varit nere i ICA med min bror och handlat lite gott , så vi ska strax se filmen Repo Men
som nog precis slutat gå på bio tror jag. Har den som sagt i Bluray *småler*

Hoppas eran dag har varit bra, för det har min.
Jag skulle dock ha köpt mig en mobil (HTC Legend) men pengarna förs över inatt verkar det som.
Så imorgon blir det att försöka lära sig en ny mobil om pengarna finns på mitt konto dvs :P
boka

2 kommentarer:

  1. Jocke min van! Hur har du fatt lanken pa din blogg om google translate? jag skulle vilja ha den pa min blogg ocksa sa att man kan fa valja sprak :)

    ha en bra afton!

    Amy

    SvaraRadera