MapleStory Finger Point

fredag 20 augusti 2010

Till vännen Amy!

96551_1257280461

Kan säga dehär med en gång att hitta ett kort på Amy då hon står ensam utan vänner är svårt.
Detta var det första jag hitta, och det var nog runt då hon skulle åka iväg och arbeta i USA,
där hon faktiskt är kvar tråkigt nog. Var as länge sedan jag träffade dig nu *snyft* ^^

Du frågade vart någonstans jag hittade Google Translator till min blogg.
Här får du länken så kan du lägga upp den på din blogg. Man kan ju lätt säga att
du har större användning utav översättaren än jag. Hoppas du får det att funka.

http://translate.google.com/translate_tools?hl=sv&layout=1&eotf=1&sl=en&tl=sv
Där har du länken, hoppas du förstår hur man gör nu. Det är en html kod som sagt.
Massa kram till dig och hoppas du återvänder till kalla Sverige snart!
Du fick förresten en länk som du säkert har sett :)

boka

1 kommentar: