MapleStory Finger Point

måndag 23 augusti 2010

Ni betyder !

IMAG0016

Idag när jag åkte från praktiken såg jag ett par som myste till max.
Att få hålla om den man gillar gjorde mig något avundsjuk.
Ni förstår säkert vem jag menar eftersom jag har skrivit om henne
ungefär 8 inlägg nu kanske? Och hon fick mig väldigt varm inombords
när hon sa att när hon kommer till Göteborg ska hon krama mig i minst 5
minuter. Och jag fick henne generad när jag berätta för gänget på skype
varför jag är intresserad utav henne, och att jag ska göra allt för att vinna
hennes hjärta. Och jag hoppas jag är på en god väg.
Jag gillar henne allt mer och mer.

Jag var på fika idag förresten med mina två vänner.
Här har ni bild på dem :) Ni är bäst, men det vet ni redan att jag tycker.

IMAG0019

Även om jag var lite seg av mig idag, så hade jag roligt med er.
Ni lyser upp mina dagar då vi ses. Det betyder ska ni veta.

boka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar