MapleStory Finger Point

tisdag 24 augusti 2010

Ont i kroppen efter dag 2 på Clas

IMAG0020

Inatt prata jag en hel del med Elina över telefon.
Alla pusselbitar matchar hela tiden, det känns lite för bra för att vara sant.
Börjar bli allt mer nervös för att träffa henne och jag har inte varit nervös
för att träffa någon innan. Sist var då man var nykär i Caroline.
Och det var ju ett bra tag sedan :P

Idag så krånglade mobilen så därför ringde den inte imorse.
Ingen mottagning alls och den kände inte av vilken tidzon.
Jag fick en fundering på om det var antennen efter en
arbetskamrat hade sagt det som förslag.
Men det hade bara med att jag skulle ha
ett nytt SIM-kort till mobilen.

Så nu funkar den igen och efter jag fick mitt nya kort på Siba,
så gick jag ner från avenyn och ner till brunnsparken och vidare
till centralstationen. Och undertiden jag promenera den sträckan
så började det ösregna. Men musiken i öronen som påminde om
Elina och vilken tjej hon var gjorde att jag gick med ett leende.
(såg nog ganska kul ut). 

Medans alla sprang och såg irriterade ut av regnet så gick jag lugnt
och tänkte, jag bryr mig inte om jag blir blöt. Jag är lycklig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar